Alla inlägg den 13 mars 2022

Av Hanna Boman - 13 mars 2022 23:47

Nu så fyllde ju jag år igår (12/3), men hade inget kalas då...utan det har jag haft idag istället!


Det var riktigt roligt att träffa så många på en o samma gång, första gången på bra länge (åtminstone här hos mig)!


Jag hade då bjussat hit Eivor & Martin, pappa & Charlotte, Lars & Eva, mamma, Henrik på lite födelsadagsfika som sig bör förstås!



#kaffe  #kaffemedmjölk  #minimandelkubbar  #punschrullar

#citronsockerkakamedhallonochgrädde

 

 

 

 

 

 

 

 


TACK så mycket för att ni kom!

  









 









     

Av Hanna Boman - 13 mars 2022 23:16

TEMADAG!

 

 


Nu idag har det varit och är förstås ett litet tag till MAZARINDAGEN! Så hur många har på dagen idag ätit just en mazarin?

Nää, jag har i alla fall inte gjort det. Är inte så jättestort fan av just mazariner!



#mazarindagen2022

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

   

Av Hanna Boman - 13 mars 2022 20:34

Jomen visst, jag vet ju med största säkerhet att det var melodifestivalens final igårkväll...men av nån tosig anledning så uppdaterade jag ju dock inte det hela igår efteråt. Varför? Ja, det kan man ju undra (jag vet inte riktigt heller varför)!


Jag satt och kollade väl lite pö om pö, var nog inte supersugen på att se det. Inte alltid så kul att se det i sin ensamhet, så därför var jag väl inte riktigt PÅ att se det!



 

Programledare: Oscar Zia & Farah Abadi

 

 

 

 

 


Startordning för kvällen:


  1. Robin Bengtsson - Innocent Love
  2. Cornelia Jakobs - Hold Me Closer
  3. Liamoo - Bluffin
  4. John Lundvik - Änglavakt
  5. Anders Bagge - Bigger than Universe
  6. Faith Kakemo - Freedom
  7. Klara Hammarström - Run to the Hills
  8. Medina - In i dimman
  9. Anna Bergendahl - Higher Power
  10. Tone Sekelius - My Way
  11. Theoz - Som du vill
  12. Cazzi Opeia - I can´t enough


#melodifestivalen2022  #final

 

 

 

 

 

 

 

 

       

 

 

     

 

 

     

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9 10
11
12 13
14
15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards