Alla inlägg under september 2020

Av Hanna Boman - 25 september 2020 16:13

Nu är det ännu en TEMADAG, för idag är det ÄPPLETS DAG!

Och hur gott är det inte med ett äpple då och då?


Jag gillar ju det väldigt mycket, och då helst att äta ett äpple klyftat...det känns som att det är godare då, än att äta det rakt av. Ska det vara ett klyftat äpple, så fixas väl det när man är hemma i sin egna lilla lya!

Inte så lätt annars, tänker jag!



#äppletsdag2020

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

        

Av Hanna Boman - 24 september 2020 22:03



      

Av Hanna Boman - 24 september 2020 21:01

 





Och nejdå, det är ju forfarande inte riktigt inställt...eftersom vi får ju komma för en Wellness check-in & produktförsäljning. Såhär har det ju varit nu i en månad kanske, vilket känns bra för oss alla.


Sen så är det ju LIVE-sänd workshops två gånger under torsdagen då, där man sitter med ZOOM-appen/Community!


Den här kvällen/veckan pratades det om frestelser, och hur man beter sig då de kommer till en!



Men vad berättade vågen för mig idag då? Jodå, den var snäll denna veckan också med tanke på att den

visade 71,7 kg vilket resulterade i -0,5 kg








#inställt  #coronapandemin  #covid19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 22 september 2020 21:18

LEDIG DAG!

 

 


Jomen visst har jag varit ledig från jobbet idag. Men igår så fick jag frågan av chefen om jag hade något "inbokat" idag, vilket jag inte hade.

Så då blev frågan om jag ville följa med två jobbarkompisar till Dollar Store under eftermiddagen, och eftersom jag aldrig hade varit där tidigare...så var det inte några problem att få hänga med.


Men det är "farligt" att släppa in mig i en "billighetsaffär", för då kan jag handla på mig en massa olika

onödiga & nödvändiga saker.


Nää, eftersom jag inte alls hade ett hum om vad som finns där, då hade ju inte jag skrivit nån inköpslista...utan det var tydligen bara att jag plockade !mig olika grejer.


Mnja, nu har jag varit inne på hemsidan www.dollarstore.se för att hitta de olika sakerna jag hittade...för att lägga in här i inlägget. Men dessvärre hittade jag inte, utan det kommer att fotas imorgon och lägga in!












Av Hanna Boman - 21 september 2020 22:39





      

Av Hanna Boman - 21 september 2020 16:32

Det har varit väldigt länge som man verkligen inte har kunnat se besöksstatistiken i sin blogg via datorn, säkert många år. Men bara nu häromdagen upptäckte jag att det helt plötsligt fungerar utan några som helst problem!

Och det tycker jag är jätteskönt, för på datorn är det betydligt mycket lättare att kolla besöksstatistiken än att varje gång kolla in i appen på mobilen.



#bloggplatsen #besöksstatistik

#äntligenfunkardetigen

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - 20 september 2020 21:57

TEMADAG!

 

 

 


Hur många har just idag ätit BRUNCH, på självaste BRUNCHENS DAG?

Nejdå, jag har i alla fall inte gjort det! Väldigt sällan man ställer till och fixar sig en brunch hemma!


Och inte ens då det är BRUNCHENS DAG!




#brunchensdag2020

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards