Alla inlägg den 20 april 2024

Av Hanna Boman - Lördag 20 april 21:38

Alltså, woow vilken fantastisk rolig föreställning man har varit på under eftermiddagen idag ute i Vedebyhallen.

Vilken Familjedag, där det var fullt av både barn och föräldrar. Nu startade det hela redan klockan tolv, men jag kom inte ut förrän till klockan två... för det var då det var Circus Mie som verkligen hade en rikgit bra föreställning där alla barnen var med hela tiden.


(psst, från början tänkte väl jag att detta bara 

var för barn... men inte då)


Det var även korvgrillning utanför också, men blev inte att jag tog någon även om Markus stod vid grillen o grillade som "bara" den då jag var på väg in!  ~~lite typiskt mig~~






 






     








 

Tävling "Chokladpudding-ätning"

 

 

 

 

 

 

Elsa & Ester & Stina

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 





Av Hanna Boman - Lördag 20 april 12:32

TEMADAG!

 

 


På dagen idag så är det POLKAGRISENS DAG, och det är väl en dag som bör bektas va? Ptja, åtminstone tycker nog jag det i alla fall. Även om jag inte är nån storförtjust i polkagrisgodis, men kan ju gilla alla dess olika former som det finns på dem!



#polikagrisensdag2024

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29 30
<<< April 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards