Alla inlägg den 14 januari 2024

Av Hanna Boman - Söndag 14 jan 21:02

Idag så har mamma fyllt år, och först kom Henrik o jag dit för att få käka en bit lunch som var väldigt gott. 

Kyckling & potatis & currysås & kokt broccoli & kokta morötter äppelcider.








 



Senare sen efter en timme eller så, då dyker Eivor & Martin upp för att också gratulera förstås.


Då blev det fika, med allt vad det nu innebär. Alltså det serverades väl strax efter att de hade kommit. När mamma fyller år, då blir det alltid semlor och för mig "årets första". Vet väl inte hur det är för de andra, men tror nog att det är första semlan för de med...inget som vi pratade om så där direkt, men gott är det.




#kalasförmamma


#åretsförstasemla

#kaffe  #kaffemedmjölk

#semla  #punshrulle

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards