Alla inlägg den 10 september 2023

Av Hanna Boman - 10 september 2023 23:21

Idag så kan man väl säga att det var en liten annorlunda gudstjänst, med tanke på att det har varit KyrkoKonferens den här veckan i Helsingborg och då sändes den gudstjänsten via youtube. Det har varit ordination av både diakoner och pastorer, som kan vara roligt att hänga med på och se. Nu var det inte någon eller några som jag kände till, men ändå roligt att få se!




 




 










 


















 









Av Hanna Boman - 10 september 2023 11:34

 




Efter att vi som sagt hade jobbat klart i SecondHand igår, då drog vi vidare för att fira ERIKA

som fyllde sina 40 år...en nybakad 40-åring skulle man väl kunna säga!


Först och främst hade vi ju tur med vädret, för vi satt ute i trädgården hela eftermiddagen!



När man kommer lite sådär, då är det ju jättebra med plockmat av olika dess slag!

(det var "öppet hus" hela eftermiddagen och framåt...)









   






Det var ett mycket trevligt kalas, där man fick träffa och prata med många som man 

inte ens har träffat tidigare eller känner!





Stort GRATTIS Erika!

  






Av Hanna Boman - 10 september 2023 11:14

Igår så var det lördag, jag vet och det var då som man jobbade i SecondHand (men blev inte nån uppdatering på dagen, som det brukar...)


Det gick bra att jobba igår, vi hade och göra i stort sett hela dagen... jag brukar ju börja klockan 11 och sluta

klockan 14.

Nu stannade jag kvar denna gången tills verkligen samtliga lämnde, för det var ett gäng som skulle vidare på annat håll!

Men var inte kvar längre än jag skulle, utan efter min tid var jag "lös och ledig"!  


#pingstkyrkankarlskrona   #pingstkyrkansecondhand

#stämjärnet  #gullbernavägen4







#1cocacolazero   

#1ciabatta   #1lattebit

 

 

 

 

 

 

 














 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards