Alla inlägg den 20 maj 2023

Av Hanna Boman - 20 maj 2023 19:34

Nu så har ju inte jag varit med i jobbargänget och jobbat idag, men däremot så har Martina gjort. Så jag tog mig ut en liten om inte en ganska så "stor" sväng, för att få en fikastund med någon av dem. Så då fick det bli eller blev det Martina, jag vet inte om vi genom Messenger hade bestämt det. Fast det spelar inte nån större roll nu då, hehe!


#pingstkyrkankarlskrona  #pingstkyrkansecondhand

#stämjärnet  #gullbernavägen4

 

 

 


#1cocacolazero  

#1ciabatta  #1päronbiskvi

 

 

 

 

 


 












 

Av Hanna Boman - 20 maj 2023 18:47

TEMADAG!

 

Hoppsan!

 


Igår så var det HALLOUMIOSTENS DAG, men blev dessvärre inte att jag uppdaterade. Så därför gör jag det nu istället!

För det första så har jag nog inte tidigare vetat om att det funnits en sådan temadag, kanske har den kommit som ny nu!


Jag för min del tycker om halloumi, fast det väl inte så mycket vad man kan göra eller ha till just halloumi!

Men vet ju om att man kan lägga på grillen och grilla!


#halloumiostensdag2023

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards