Alla inlägg den 15 februari 2023

Av Hanna Boman - 15 februari 2023 18:42

Nu så var det ett tag sedan som Bea o jag träffades över en lunch, eftersom det sist var förra året (december)!

Så efter lite dividerande fram och tillbaka, fast så värst många alternativ hade vi ju inte...utan var två olika, som sedan blev Royal Thai...för där var det väldigt längsedan som vi var och det är ju gott med thai buffé framförallt. I alla fall om ni frågar mig, hehe!



Den här lunchen hann vi med att sitta något längre än sist med, och då hinner man

ju prata lite mer med varann också!




TACK för denna mysiga & trevliga lunchträffen

idag Bea!


  








   








 










 







Av Hanna Boman - 15 februari 2023 10:23

TEMADAG!

 

 

 


Idag så är det en temadag som verkligen bör uppmärksammas, för just idag så är det GELÉHALLONETS DAG!


Jodå, jag gillar verkligen geléhallon. Fast är ju inte den som köper det så värst ofta, men ändå är det gott och mumsigt!




#geléhallonetsdag2023

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18 19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards