Direktlänk till inlägg 23 april 2017

Fin gudstjänst

Av Hanna Boman - 23 april 2017 14:33

Ännu en fin gudstjänst att komma till idag, med sång & musik av Anna Lönnebo-Samuelsson!
Och sen predikade Håkan Bergström som vanligt väldigt bra!

Manela tog hand om de barn som var med idag o det gjorde hon ju ute på Söndagskul, fast vad de gjorde vet inte jag i alla fall...men något pyssel kanske det var!



     

Jan Håkansson & Håkan Bergström

 

 

 

 

 

  

Anna Lönnebo-Samuelsson

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Boman - Fredag 3 maj 21:13


som vanligt att jag typ lägger en bild såhär, och senare skriver från datorn? inlägget här plockas ju bort oxå! /tjingeling ...

Av Hanna Boman - Fredag 3 maj 16:38

Nu så ficvk det bli en så kallad ledsagning idag igen och bara inne i stan, först så blev det lite handling på  ICA Supermarket Cityhallen för jag kände att jag behövde handla lite.   #marabou  #daimkaka  #helnöt #nestle #kitkatdark #kit...

Av Hanna Boman - Fredag 3 maj 12:17


Nu så har jag redan varit en tur ner till Hälsohuset för att få min stackars stortånagel ompysslad/omplåstrad igen, och idag så såg den betydligt mycket bättre/finare ut än vad den har gjort tidigare efter att nageln hade lossnat förra veckan. Men ...

Av Hanna Boman - Onsdag 1 maj 20:12

TEMADAG!     Idag så är det visst budapestbakelsens dag, och det är verkligen en temadag som bör beaktas åtminstone tycker jag det! För det är verkligen gott med en bit budapestbakelse ibland, eller hur?     #budapestbakelsensdag2024 ...

Av Hanna Boman - Tisdag 30 april 23:49

Vilket fint och rokigt valborgsmässofirande det har varit ikväll, verkligen en massa folk som var med i trädgården bakom kyrkan! Det grillades korv och tillagades kolbulle, sen var det ju fika med förstås och allt var utanför kyrkan!       ...

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards