Direktlänk till inlägg 4 augusti 2013

Skärgårdsfest III

Av Hanna Boman - 4 augusti 2013 16:28

Jodå, visst var väl jag uppe på Skärgårdsfesten igår också. För varför skulle man annars ha köpt biljett eller pass för två dagar?

Jag kom väl dit strax innan klockan sex och då var det bara att knata sig in i Fredrikskyrkan för att soundchecka inför en gospelkör som delar av By Mercy hade från Pingstkykan.

Sen blev det liten rast eller paus tills konserten började då klockan halv åtta. Och jag åt en kycklingkebab med bröd och det var hur gott som helst, mums!



   

Här hade vi gospelkonserten


Senare på kvällen sen så entrade Eva Dahlgren den Stora scenen, men jag tog mig inte fram dit då...eller var väl på väg bort en liten stund, men då var det slut "i rutan". Så jag traskade tillbaka igen till Fredrikskyrkan och där bar det uppvisning av vackert eldspel, kan man kalla det så?

Jaa, självklart så var det utanför kyrkan och inte inne...hehe! (dock inga bilder på detta tyvärr)



 

Eva Dahlgren


Och ännu senare på kvällen närmare bestämt klockan elva så entrade Darin den Stora scenen med en fantastiskt bra konsert. Som jag bara ville höra mer av och lite till hade nog inte skadat, men han hade ju några extranummer också men ändå. Det var ju kvällens och Skärgårsfestens sista artistframträdande...jaja, bra var det ju i alla fall helt klart!



 

Darin


En fantastiskt rolig och trevlig helg helt klart, som var värt varenda dyra krona på Festivalpasset! 







 







 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Boman - Lördag 11 maj 11:08


TEMADAG!     På dagen idag så är det ju chokladbollens dag, och det är ju gott att stoppa en chokladboll i munnen ibland. Åtminstone tycker jag det, och helst såna man har gjort/bakat själv!     #chokladbollensdag2024         ...

Av Hanna Boman - Fredag 10 maj 17:53

En sådan här så kallad fredag som varit idag, har det nog aldrig varit då det stått ledsagning på schemat. Men denna fredag kan man säga blev lite halvt om halvt kaotisk.   Dagen började väl lite fel, så redan där kan man säga att det blev fel......

Av Hanna Boman - Onsdag 8 maj 23:08


THAIMAT!     Den här kvällen har varit väldigt god, där det denna gången har serverats THAIMAT som var riktigt gott! Det finns en vän till många av oss som verkligen är jätteduktig på att laga thaimat!   Nää, nu ver jag ju inte hur många de...

Av Hanna Boman - Onsdag 8 maj 12:53


HOPPSAN!       Nu var ju jag ner till Hälsohuset/vårdcentralen igår, men blev visst inte nån uppdatering av mig då!   ~~men bättre sent än aldrig~~   Det tog inte jättelång tid på själva besöket igår, men det var inte samma sjuksköter...

Av Hanna Boman - Måndag 6 maj 20:38


TEMADAG!   På dage idag så är det ju DRAGSPELETS DAG, som man kanske inte alls hör någon som spelar nu för tiden! För då man var barn, fanns det nog alltid någon som spelade dragspel vid vissa tillställningar och då gillade man väl inte det så ...

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards