Alla inlägg den 18 juni 2024

Av Hanna Boman - Tisdag 18 juni 23:52

Detta kan man väl kalla för att vara lite i "sista minuten", då man verkligen behöver en bit blus/tröja till just imorgon och började kolla efter en ny igår måndag.

 Först så gick jag in i två affärer, men kände mig inte alls kunna hitta något i nån av de två... så då drog jag in till H&M, där jag sedan hittade, med hjälp av personal.







 

Av Hanna Boman - Tisdag 18 juni 20:23

Nu så har det varit en sådan där årlig Habiliteringsplan, ihop med specialpadagog och kurator vilket var helt okej (nu visste jag ju att det skulle bli en träff med både specialpadagog och kuratorn, men hade inte en enda aning om vad jag egentligen skulle dit och göra...)

Men förstod väl så småningom då vi hade träffats och kommit in i rummet där vi skulle vara, för det var ju då de berättade... så hela grejen med att vara där på plats idag tyckte jag var helt okej!


Fortsättning följer....



#regionblekinge  #habiliteringen

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Hanna Boman - Tisdag 18 juni 19:38

TEMADAG!

 

 


Idag är det visst PIONENS DAG, en temadag som man kanske bör beakta! För visst är det fint med pioner!

Nu så är väl inte jag så värst jätteduktig på blommor/växter, men kan ju ändå tycka att vissa blommor är fint!




#pionensdag2024

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2024
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards