Direktlänk till inlägg 3 juni 2024

Lite konstig dag

Av Hanna Boman - Måndag 3 juni 22:52

Jepp, den här dagen bör väl nästan skrivas om! För på jobbet idag så hade jag hand om köket, för att fixa till fikat till oss som jobbade "kvällen". Då ska det kokas ägg och frallor ska delas o bres, sen så ska även varm choklad kokas!


Äggen kokade jag vilket gick bra, hehe! Sen så gjorde jag väl allt annat med som ska göras.

När vi sedan hade satt oss för att börja fika, då ber jag om att få "mitt" ägg skickat till mig. Men det kunde ju jag glömma, för jag hade råkat att bara koka 4 ägg istället för 5 ägg

Så då blev det inte något ägg till mig, för jag räknade helt fel... istället för att istället kansle rabbla upp alla namnen på de som skulle ha ägg.


Men vi hade ganska roligt åt det ändå, att jag inte "kunde" räkna. Var ju till och med så att en fralla inte blev fixad heller, för även där kunde jag inte räkna!








 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Boman - Fredag 21 juni 21:59

?som senare kommer plockas bort för att sedan läggas i ett helt nytt inlägg! /tjo & tjim ...

Av Hanna Boman - Fredag 21 juni 09:42

                                                ...

Av Hanna Boman - Fredag 21 juni 09:19


HOPPSAN!   Nu så fyllde Einar år för två veckor sedan (6/6), och då blev det lite kalas för honom igår ute på Långö. Så där var mamma/farmor & pappa/farfar & Charlotte och fasterHanna som kom lite senare efter att ha varit på Lövmarknaden innan! ...

Av Hanna Boman - Torsdag 20 juni 21:42

Nu så har man varit uppe på stadens gator och torg som i stort sätt många andra har varit denna dagen på årets LÖVMARKNAD! Det här är en markand som varit igång alltid dagen innan midsommarafon sedan väldigt lång tid tillbaka (tradition)!     ...

Av Hanna Boman - Torsdag 20 juni 20:57

nu så kommer det ytterligare några bilder till, som blir i ett eller två nytt/nya inlägg? ...

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2024
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards